Activiteiten Stichting Prisma

Stichting Prisma is actief in de wijk Immerloo. Immerloo is de meest kleurrijke wijk van Arnhem en dat zie je terug in de vele verschillende activiteiten die er door Prisma worden georganiseerd.  Van koken tot knutselen, van yoga tot naaien. Daarnaast organiseert Stichting Prisma jaarlijks een aantal zeer populaire eenmalige activiteiten, zoals de Familiedag en activiteiten op Wereld Vrouwendag.

Deelname activiteiten

Stichting Prisma biedt de volgende soorten activiteiten aan:

• ontmoeten
  • spelen
  • leren
  • bewegen
  • maken
  • koken

Kijk voor de details over alle activiteiten rechts in het menu. Meedoen aan een of meerdere van deze activiteiten? U kunt zich altijd opgeven via dit online formulier of download dit PDF formulier.

Naast alle terugkerende activiteiten organiseert Stichting Prisma ook een aantal eenmalige activiteiten, bijvoorbeeld informatie bijeenkomsten of het bekende familiefeest. Voor de laaste informatie en nieuws kijk op de nieuws pagina, het digitale media scherm in het Huis voor de Wijk of op facebook.

Prisma zoekt vrijwilligers!

Stichting Prisma is altijd op zoek naar mensen die zich vrijwillig in willen zetten. Er zijn tal van activiteiten waar u zich voor kan inzetten. Of het nu gaat om enkele uurtjes of dat u een gehele activiteit wilt ondersteunen.  Voor een overzicht kunt u dit online formulier invullen of maak gebruik van het PDF formulier.